2. apr. 2014

Venter spændt på Hr. Post

Kan næsten ikke vente til Hr. post kommer med mine ting, så jeg kan komme igang med nogle rekvisitter til en fotograf.
Skal lave den sødeste hængekøje til en lille nyfødt baby, og en lang pixie hat . Glæder mig SÅ meget til at se de billeder der kommer ud af det.

"Det bliver godt det her" !! 

Der skulle selvfølgelig også nye nåle til projektet, så der blev lige bestilt 2 stk clover amour nåle, og 2 stk knit pro waves nåle - mine 2 (4)første af slagsen. Da clovers kun går til str. 6 , var jeg nødt til at købe knit pro i str 8, da jeg skal bruge den nål til hængekøjen .

Hvis I følger med i den kommende uge, vil I komme til at se de færdige resultater af de (forhåbentlige) fantastiske rekvisitter i det lækreste garn fra Drops.

2 kommentarer:

  1. Kan man evt. finde opskriften et sted?

    SvarSlet
  2. Hej :)
    Ja du kan finde opskriften inde på etsy.com ;)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...